|
Post by Skywalker on May 13, 2009 11:22:48 GMT 1
((Jake))
"Dukkehus.... ja det er nok ikke ramt helt ved siden af..." Han ser sig om inden han går over og sætter sig i den højryggede stol, med et tilfreds suk.
|
|
|
Post by Doddy on May 13, 2009 11:28:51 GMT 1
((Kamé))
"Men her er hyggeligt. Det passer til hende," siger Kamé og hentyder til Je'Ann. Hun sætter sin riffel fra sig og smider sin taske ved siden af.
|
|
|
Post by Skywalker on May 13, 2009 11:30:39 GMT 1
((Jake))
"Jeg kender hende ikke så godt så jeg kan sige det, men jeg må indrøme at hun bliver bedre jo mere man kender hende...." han smiler til hende inden han rejser sig og tager sin jakke og går tilbage og sætter sig i sengen.
|
|
|
Post by Doddy on May 13, 2009 11:43:53 GMT 1
((Kamé))
"Hun virker sød, når hun ikke render rundt og sigter på folk med en riffel," svarer Kamé og tager sit korte slag af. Hun sætter sig på den modsatte side af sengen. Hele hendes krop føles unaturligt tung. Men det er heller ikke hver dag, at hun flygter gennem halvdelen af Theed midt om natten.
|
|
|
Post by Skywalker on May 13, 2009 11:48:04 GMT 1
((Jake))
han nikker en anelse fraværende. Jake fisker det pille glas ud af lommen han fik af bothaneren og ser tøvende på det og så på Kamé "Har du stadig vand?"
|
|
|
Post by Doddy on May 13, 2009 11:53:13 GMT 1
((Kamé))
Kamé nikker og dykker ned i sin taske, hvor hun finder sin feltflaske med vand. "Gør det meget ondt?" spørger hun, idet hun rækker ham flasken. Flot... Manden er blevet skudt... Hun kunne have sparket sig selv.
|
|
|
Post by Skywalker on May 13, 2009 11:58:08 GMT 1
((jake))
"Ikke så meget mere... Je'Ann gav mig et skud med - noget i jeg tror det har taget lidt af det" han rækker ud og tager felt flasken og åbner pille glasset og tager et par af pillerne, og skyller ned med vandet fra flasken.
|
|
|
Post by Doddy on May 13, 2009 12:14:42 GMT 1
((Kamé))
"Godt." Kamé nikker langsomt. "Jeg kan godt se fornuften i at blive her natten over. Vi har brug for kræfterne. Du har i hvert fald."
|
|
|
Post by Skywalker on May 13, 2009 12:17:13 GMT 1
((Jake))
"Ja, men jeg vil indrømme jeg ville hellere afsted i aften mens der er mørkt, jeg kunne hvile mig på skibet"han skyller efter med vandet og rækker flasken tilbage til Kamé
|
|
|
Post by Doddy on May 13, 2009 12:40:55 GMT 1
((Kamé))
"Men du kan knap gå nogen steder hen lige nu." Kamé tager imod vandflasken og roder op i hans hår. "Desuden skal vi gennem halvdelen af byen for at komme tilbage til skibet." Hun lægger flasken tilbage i sin taske.
|
|
|
Post by Skywalker on May 13, 2009 12:43:24 GMT 1
((jake))
"Jeg ved det.." sukker han. "Det er ikke lige frem en tur jeg vil savne i nat... det kan jeg godt fortælle dig"han ligger en hånd for sine øjne med endnu et suk.
|
|
|
Post by Doddy on May 13, 2009 12:50:44 GMT 1
((Kamé))
"Heller ikke jeg." Kamé skærer en kort grimasse. "Hvornår har du egentlig sidst fået en god nats søvn?"
|
|
|
Post by Skywalker on May 13, 2009 12:54:43 GMT 1
((jake))
"En god nats? ikke siden vi kom til felucia..., men jeg har da sovet en nat igennem, men hvis du mener nu så ikke siden vi tog fra felucia"han smiler undskyldende og ser op på hende, med sit ene øje.
|
|
|
Post by Doddy on May 13, 2009 13:00:06 GMT 1
((Kamé))
"Så er det vist også tiltrængt, at du får sovet nu." Kamé smiler til ham. Så snuser hun let og hoster dæmpet. "Men ikke for noget... du trænger til et bad. En tur i en kloak er ikke ligefrem noget, man bliver ren af."
|
|
|
Post by Skywalker on May 13, 2009 13:03:57 GMT 1
((Jake))
"Det mener du ikke?"ler han "jeg sidder lige så godt?" han ryster på hovedet af sig selv og kommer på benene. "Så må jeg jo hellere - " han nikker mod døren.
|
|