|
Post by Doddy on Mar 22, 2009 20:40:47 GMT 1
((Kamé))
Kamé går hen ad gangen til hende og Jakes værelse og vender sig mod ham for at han skal låse døren op.
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 22, 2009 21:05:36 GMT 1
((jake))
Jake finder sit nøgle kort og kører det i gennem låsen. Så åbner han døren for hende så hun kan komme ind. "Sådan efter dig"
|
|
|
Post by Doddy on Mar 22, 2009 21:29:50 GMT 1
((Kamé))
"Tak for det." Kamé smiler til ham og går indenfor.
Hun synker ned at sidde i en kurvestol nær vinduet, så snart hun er kommet indenfor. Et dybt suk undslipper hende, og hun kører hænderne gennem sit røde hår.
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 22, 2009 21:40:12 GMT 1
((jake))
Jake går ind efter hende og lukker døren. Hans blik glider rundt i værelset en enkelt gang inden han går over og sætter sig i den bløde stol over for Kamé, han tager sin hat og smider over på sengen og trækker hænderne gennem sit eget blonde hatte hår med et suk.
|
|
|
Post by Doddy on Mar 23, 2009 7:39:33 GMT 1
((Kamé))
"Ja, det gik jo fremragende..." mumler Kamé og ser op på ham. "Vi rejser hele den lange vej, holder et skuespil kørende for en flok sleske Imps, og så skal vi rette os efter en storsnudet Bothaner!! Jeg myrder Syll'kann, når vi kommer tilbage!!" Et par røde pletter er ved at vise sig på Kamés kinder. Et godt tegn på at hun er ved at blive hidsig.
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 23, 2009 10:00:44 GMT 1
((jake))
Jake åbner igen sione uniform og smøger ærmerne op. "Ja, men vent med at hidse dig op til vi kommer tilbage igen. Og det gik fint vi fik kontakt og nu må vi vente" Igen lader Jake blikket glide rundt inde i værelset, så på kamé og så ud af vinduet.
|
|
|
Post by Doddy on Mar 23, 2009 13:42:27 GMT 1
((Kamé))
"Javel..." Kamé lægger armene over kors og lader sig demonstrativt falde tilbage i stolen. "Det her sted går mig bare på nerverne, Jake. Jeg håbede ikke at skulle tilbringe mere tid her end højst nødvendigt..."
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 23, 2009 14:17:54 GMT 1
((Jake))
"Jeg ved det, jeg havde heller ikke regnet med at vi skulle vente på det. jeg ville helst vi kunne få det her overstået hurtigst muligt" Det blå-grønne øje betrager kort kamé.
|
|
|
Post by Doddy on Mar 23, 2009 19:56:35 GMT 1
((Kamé))
Kamé tager sig til ansigtet og lader hænderne glide ned over sit ansigt. "Det er anstrengende.." Hun møder Jakes blik. "Fik jeg sagt, at Syll'kann skal dø, når vi kommer hjem?"
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 23, 2009 20:03:23 GMT 1
((jake))
"Det gjorde du" Jake rejser sig kort og trækker for så gaden forsvinder og det samme gør mulige øjne udefra.
|
|
|
Post by Doddy on Mar 23, 2009 20:09:22 GMT 1
((Kamé))
Kamé går hen ved siden af ham og lægger en hånd på hans skulder. "Bliver du aldrig frustreret, Jake?"
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 23, 2009 20:12:17 GMT 1
((jake))
Jake bliver stående kort med ryggen til hende inden han vender sig mod hende. "Jo, den bothan gjorde mig frustreret" han blinker et par gange inden han fanger hendes blik.
|
|
|
Post by Doddy on Mar 23, 2009 21:07:22 GMT 1
((Kamé))
Kamé hæver et øjenbryn. "Virkelig? Sker sådan noget for dig??"
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 23, 2009 21:10:46 GMT 1
((jake))
"Ind i mellem... ja..." Han ligger forsigtigt en hånd på hendes arm. "Jeg havde håbet vi blev hurtig færdig"
|
|
|
Post by Doddy on Mar 23, 2009 21:20:28 GMT 1
((Kamé))
Kamé ser på hans arm og lægger mærke til, at hendes muskler ikke længere spænder sig, når han rører ved hende. "Er jeg virkelig så forfærdelig at være gift med?"
|
|