|
Post by Doddy on May 13, 2009 13:10:15 GMT 1
((Kamé))
"Jeg kan godt gå i bad først, hvis du hellere vil blive siddende..." begynder Kamé, men hun afbryder sig selv, da han rejser sig. "Je'Ann havde vist lagt håndklæder frem et sted.."
|
|
|
Post by Skywalker on May 13, 2009 13:14:54 GMT 1
((jake))
"Det kunne gost ske jeg skulle vente.... jeg er lige blevet bundet ind og renset..." jake stopper. "Du må hellere gå første... jeg klat vasker bagefter..." han tager et håndklæde fra skrive bordet og går over til kmaé med det.
|
|
|
Post by Doddy on May 13, 2009 13:18:09 GMT 1
((Kamé))
"Tak." Kamé sender ham et smil. "Du skal også passe på dit sår. Vi skulle nødig til at sy det." Hun tager imod håndklædet og samler sin taske op.
|
|
|
Post by Skywalker on May 13, 2009 13:21:59 GMT 1
((Jake))
"Nemlig" Han nikker kort. han går roligt ilabge i stolen og sætter sig.
|
|
|
Post by Doddy on May 13, 2009 13:32:48 GMT 1
((Kamé))
Kamé forsvinder ud af døren og ned ad gangen til badeværelset. Det varer lidt, før hun kommer tilbage, da hun skal overvinde trangen til at blive stående i en evighed under den varme bruser.
Hun vender tilbage til soveværelset, stadig i sin kjole og med det rødbrune hår klæbende til sin hud. Der er en anelse sølvskær at ane i det nu.
|
|
|
Post by Skywalker on May 13, 2009 13:38:18 GMT 1
((Jake))
Jake sidder stadig i stolen da hun kommer tilbage, men han hænger lidt med hovedet, det blonde hår skjuler den øverste halvdel af hans ansigt. Hans mund er let åben og hans vejrtrækning er tung, men han har da fået sin stinkende underarmor af inden han fald i søvn....
|
|
|
Post by Doddy on May 13, 2009 13:47:24 GMT 1
((Kamé))
Kamé når at lægge sin taske fra sig og tørre sit hår igennem en enkelt gang, før hun bemærker ham. Hun lægger hurtigt sin hånd for munden for ikke at komme til at grine højt og går hen til ham. Han ser sød ud, når han sover... Hun lægger blidt en hånd mod hans kind. "Jake? Psst.... Jake, du kan ikke sidde der og sove..." hvisker hun dæmpet, stadig med et smil.
|
|
|
Post by Skywalker on May 13, 2009 14:28:01 GMT 1
((jake))
Det giver et sæt i Jake da der bliver snakket til ham, hanser op på hende gennem håret og retter sig så op. "huh? det går da fint...." han holder sig for munden da han gaber. "Det var det med at sove når man bliver gammel..."
|
|
|
Post by Doddy on May 13, 2009 14:39:42 GMT 1
((Kamé))
"Det er muligt..." Kamé stryger hans hår væk fra hans ansigt med et stille smil. "Men jeg synes nu, at du skal udnytte, at du kan få lov til at sove i en rigtig seng, når du har chancen. At sove i en stol gør ikke noget godt for dine sår."
|
|
|
Post by Skywalker on May 13, 2009 15:02:25 GMT 1
((Jake))
"Hvad med dig? du skal også ha en seng og sove i.." han blinker langsomt og lukker kort øjnene inden han retter sig op.
|
|
|
Post by Doddy on May 13, 2009 17:51:27 GMT 1
((Kamé))
"Der er plads til to," svarer Kamé og retter sig op, så hun ikke lige ser ind i hans øjne, da hun svarer. "Så sky er jeg altså heller ikke."
|
|
|
Post by Skywalker on May 13, 2009 22:44:17 GMT 1
((Jake))
"Det ved jeg godt, men du er ren og det er jeg ikke..." Han smiler mildt til hende. "under alle omstændigheder skal jeg lige vaskes lidt"
|
|
|
Post by Doddy on May 13, 2009 22:49:19 GMT 1
((Kamé))
"Så tag et bad." Kamé smiler og retter sig op. Hun tager sig til ryggen med en lille grimasse. "Uanset hvad, lægger jeg mig snart. Misfosteret synes ikke rigtig om al den tumult."
|
|
|
Post by Skywalker on May 13, 2009 22:52:00 GMT 1
((jake))
"Jeg er tilbage om lidt" han klapper hende på armen og tager det sidste håndklæde inden han smutter ud på badeværelset.
Han kommer tilbage lidt senere, noget bedre lugtenede og renere og hans hår er vådt.
|
|
|
Post by Doddy on May 13, 2009 23:05:43 GMT 1
((Kamé))
Kamé har trukket sin kjole og taget et let jump suit på som mangel af bedre nattøj. Hun har derefter lagt sig i den ene side af sengen og trukket dynen hen over sig. De grønne øjne er dog stadig åbne, og hun ruller om på siden mod ham, da han kommer ind. Hun smiler svagt ad ham. "Det var bedre.."
|
|