|
Post by Doddy on May 12, 2009 21:29:32 GMT 1
((Kamé))
Kamé nikker. "Jeg ville ikke snuse omkring i huset..." svarer hun og smiler tilbage. Så kigger hun på hans sår. "Det ser bedre ud nu."
((Je'Ann))
Je'Ann stopper ved foden af en trappe, som fører ovenpå. Hun ser hen på Jake, men siger ikke noget.
|
|
|
Post by Skywalker on May 12, 2009 21:30:48 GMT 1
((Jake))
Jake ser på Je'Ann med et stille smil. "Jeg er blevet godt lappet samme, skal vi op?" spørger han så bothaneren.
|
|
|
Post by Doddy on May 12, 2009 21:35:12 GMT 1
((Je'Ann))
"Ja." Bothaneren nikker. "Men gå forsigtigt. Trappen knirker lidt."
Hun begynder at gå op ad trappen.
|
|
|
Post by Skywalker on May 12, 2009 21:37:05 GMT 1
((Jake))
Jake tager sig til hovedet, med et suk og bliver så opmærksom på at han ikke har klap på mere. han holder hurtigt hånden for.
|
|
|
Post by Doddy on May 12, 2009 21:38:45 GMT 1
((Kamé))
Kamés fingre lukker sig om hans håndled. "Jeg har set det før, Jake," siger hun med et stille smil. "Det er ikke nødvendigt at skjule det."
|
|
|
Post by Skywalker on May 12, 2009 21:39:52 GMT 1
((jake))
"Det er ikke kønt.... og jeg ønsker ikke at se mere af det du kunne tænkes at have spist"... han smiler lidt til hende.
|
|
|
Post by Doddy on May 12, 2009 21:49:34 GMT 1
((Kamé))
Kamé ser ned på sine sko. "Hold op... Jeg kan ikke gøre for det. Kvalme hører med til den her tilstand," svarer hun flovt. "Og jeg har set dit øje før, uden at kaste op."
|
|
|
Post by Skywalker on May 12, 2009 21:51:04 GMT 1
((Jake))
Jake klapper hende blidt på skuldren, "Det ved jeg..." han fjerner hånden og putter den noget uvandt i lommen, mens han går efter bothaneren.
|
|
|
Post by Doddy on May 12, 2009 21:58:03 GMT 1
((Kamé))
Kamé smiler og følger efter ham op til husets førstesal.
Trappen fører op for enden af en lang gang, som Je'Ann går ned ad. Hun stopper foran en dør og åbner den. "Her. Jeg redte op i soveværelset. Det er mest behageligt."
|
|
|
Post by Skywalker on May 12, 2009 22:00:41 GMT 1
((jake))
"tak, men hvad så med dig.... og familien?"han drejer hovedet og ser på hende.
|
|
|
Post by Doddy on May 12, 2009 22:03:02 GMT 1
((Je'Ann))
"Hele førstesalen er soveværelser," svarer Je'Ann. "Dette er et 'sikkert' hus. Der skal være plads til mange sovende. Men I er nødt til at dele seng. Jeg troede jo, at I var gift. Er det et problem?"
((Kamé))
Kamé ryster på hovedet, men kaster derefter et spørgende blik op på Jake.
|
|
|
Post by Skywalker on May 12, 2009 22:04:18 GMT 1
((jake))
jake ryster på hovedet. "Nej ingen problemer...tak igen.."Han åbner døren og går ind og ser sig omo.
|
|
|
Post by Doddy on May 12, 2009 22:08:14 GMT 1
((Kamé))
Kamé følger efter ham sammen med Je'Ann, som tænder en svag lampe på det ene natbord. Rummets møbler består af en dobbeltseng, et klædeskab, en skrivepult og en højrygget lænestol. Gardinerne er trukket for, men det er nemt at se, at værelsets dekoratør har været glad for jordfarver. Og blomster. Mere er der ikke at sige til det.
((Je'Ann))
Bothaneren nikker til dem begge to. "Jeg har lagt håndklæder frem til jer. Badeværelset er for enden af gangen. Sov godt. Hvis der er noget, er jeg nedenunder." Så forsvinder hun ud ad døren.
|
|
|
Post by Skywalker on May 13, 2009 6:29:23 GMT 1
((Jake))
"Godt nok...... tak" Jake ser efter bothaneren, så vender han sig mod Kamé. "Når her ser da meget hyggeligt ud.."
|
|
|
Post by Doddy on May 13, 2009 11:20:40 GMT 1
((Kamé))
"Jeg havde forventet, at vi skulle gemme os i en mørk kælder et eller andet sted." Kamé ser sig omkring, før hun ser på Jake med et skævt smil. ".. i stedet for et dukkehus."
|
|