|
Post by Skywalker on May 11, 2009 22:23:33 GMT 1
((Jake))
"Det ved jeg...." Jake sukker og læner hovedet tilbage.
|
|
|
Post by Doddy on May 11, 2009 22:44:40 GMT 1
((Je'Ann))
"Du er heldig." Je'Ann dupper mere sprit ned i hans sår. "Hvis jeg havde sådan en pige, ville jeg ikke give slip på hende."
|
|
|
Post by Skywalker on May 11, 2009 22:46:06 GMT 1
((jake))
"Hun er desværre ikke min............" Jake lukker øjet med et stille suk. "Det ville heller aldrig gå hvis hun var"
|
|
|
Post by Doddy on May 11, 2009 22:53:20 GMT 1
((Je'Ann))
"Virkelig? Er hun ikke?? Det var da en skam..." Je'Ann hæver øjenbrynene. "Hvorfor ville det ikke gå?"
Hun hælder mere sprit på såret.
|
|
|
Post by Skywalker on May 12, 2009 8:48:44 GMT 1
((Jake))
Det giver et sæt i jake da spritten kommer i såret og han er lige ved at brøle, men han hamre i stedet en hånd ind i væggen. "hun er med barn og er ti år yngre end mig..."
|
|
|
Post by Doddy on May 12, 2009 11:46:53 GMT 1
((Je'Ann))
Je'Ann tager sig ikke af hans smerteudbrud og fortsætter roligt med at rense hans sår. "Ti år yngre? Det ses ikke. Men ja, du har ret i, at der selvfølgelig er en del komplikationer - hendes tilstand og alder taget i betragtning." Bothaneren sender ham et smil. "Bare slap af. Jeg gør det så nænsomt, som jeg kan."
|
|
|
Post by Skywalker on May 12, 2009 11:51:04 GMT 1
((Jake))
"Og så er der alt det her, der er jo ingen garanti for at jeg.... eller nogen af os overlever...." Jake nikker til hende, smerten er ved at overdøve sig selv.
|
|
|
Post by Doddy on May 12, 2009 11:53:42 GMT 1
((Je'Ann))
Je'Ann ser forbløffet på ham. "Så du har tænkt dig at lade en krig stoppe dig? Det må jeg sige. Det er godt nok modigt." Hun hælder mere sprit på kluden og renser blod væk fra området omkring såret.
|
|
|
Post by Skywalker on May 12, 2009 12:01:36 GMT 1
((Jake))
Jakes hår på armene rejser sig da han for gåsehud, af kulden fra den fordampende sprit. "Nej det er det ikke..... hun fortjener bedre. jeg er har ikke noget at tilbyde hende og jeg bliver nød til at holde mig fokuseret"
|
|
|
Post by Doddy on May 12, 2009 15:16:36 GMT 1
((Je'Ann))
"Ah." Je'Ann ser op på ham og smiler. "Fokus. Der slap det ud." Hun skiller såret en smule ad for at se, om hun har renset det ordentligt. "Det er sådan I kommandosoldater gerne vil leve jeres liv, når I kommer fra Imperiets rækker. Fokuseret. Uden komplikationer."
|
|
|
Post by Skywalker on May 12, 2009 15:30:13 GMT 1
((Jake))
"du kan se hvad der sker når jeg mister fokus..." han knytter hænderne. for kessel du lyder som en teenage knægt! "Jeg sluttede mig til jer for at komme af med imperiet, det andet er for farligt...."
|
|
|
Post by Doddy on May 12, 2009 15:41:09 GMT 1
((Je'Ann))
"Alting er farligt." Je'Anns pels kruser let, som et Bothansk skuldertræk eller noget i den retning. "Men du er stadig et menneske. Det tror jeg ikke helt, at du kan løbe fra, også selvom du har været i Imperiets tjeneste. Du er stadig et menneske med svagheder."
Hun roder i førstehjælpskassen og finder en kanyle frem. "Hvad havde du gjort, hvis Imperiet havde slået kløerne i din veninde?"
|
|
|
Post by Skywalker on May 12, 2009 15:43:33 GMT 1
((Jake))
"Slået dem alle sammen ihjel.... såre simpelt.... men det er ikke kun det, vi er partnere også..." han trækker klappen af sit øje og gnider det andet med håndfladen.
|
|
|
Post by Doddy on May 12, 2009 15:47:28 GMT 1
((Je'Ann))
Je'Ann fylder kanylen med en klar væske og bøjer sig ned mod hans sår igen. "Jeg er ked af at skulle sige det her til dig... men dit liv lyder MEGET kompliceret lige nu." Hun sender ham et Bothansk grin, før hun sætter kanylen i hans hud.
|
|
|
Post by Skywalker on May 12, 2009 15:48:48 GMT 1
((Jake))
"Det er det.... og det forsvirre mig..." han sukker og ryster på hovedet.... "Det kan jeg ikke lide"
|
|