|
Post by Doddy on May 11, 2009 21:13:07 GMT 1
((Je'Ann))
"Det tager vi os tid til." Je'Ann ser ganske roligt på ham. "Hverken du eller pigen skal nogen steder. Syll'kann ville sige præcis det samme. Jeg kan godt skyde dig i benet, hvis du skal bruge en undskyldning. Men du får ikke lov til at gå nogen steder."
((Kamé))
Kamé farer sammen, da Jake pludselig knurrer, og lægger hurtigt sin hånd på hans arm som en refleks.
|
|
|
Post by Skywalker on May 11, 2009 21:17:40 GMT 1
((jake))
"Det er for farligt andet - " stadig knurrende, men det er som om hans batteri er ved at være brugt op for nu, han har heller ikke sovet siden de tog fra felucia "arh" Jake synker sammen, men kommer stædig på benene.
|
|
|
Post by Doddy on May 11, 2009 21:26:31 GMT 1
((Kamé))
"For Kessel da...." Kamé griber fat under hans mindst skadede arm. "Jake, hold op med det der."
((Je'Ann))
Je'Ann finder en nøgle op af sin lomme og låser døren for enden af en lille havegang op. Døren er næsten halvt skjult af urtepotte og Naboonesiske roser. "Kom indenfor." Hun træder lidt til side.
|
|
|
Post by Skywalker on May 11, 2009 21:30:10 GMT 1
((jake))
"Det klare du eller fint, det med at holde oppe" han lukker øjet et øjeblik for lige at samle sig, så tager han fat i hendes arm og går med hende og Je'Ann ind.
|
|
|
Post by Doddy on May 11, 2009 21:36:33 GMT 1
((Kamé))
Kamé støtter ham, så godt som hun nu kan, og hjælper ham ind ad døren. "Er det ikke det mindste, jeg kan gøre, efter du bar mig gennem halvdelen af byen?"
((Je'Ann))
"Familien sover. Vi skal være stille." Je'Ann træder efter dem og lukker døren. Der er helt mørkt i rummet, indtil hun tænder en glødelampe. "Vi skal have set på dit sår, og så smider jeg jer begge to i seng."
|
|
|
Post by Skywalker on May 11, 2009 21:38:35 GMT 1
((Jake))
Jake smile til kamé og nikker til Je'Ann denne gang uden at prodestere. "Jeg har gjort lidt selv..:"
|
|
|
Post by Doddy on May 11, 2009 21:49:09 GMT 1
((Je'Ann))
"Lad mig lige tjekke det alligevel. Så vi ikke løber nogen risiko." Je'Ann sætter sin riffel fra sig. "Fjern din jakke og lad os komme til sagen."
|
|
|
Post by Skywalker on May 11, 2009 21:54:15 GMT 1
((Jake))
Jake trækker sin jakke af, den var også begyndt at blive noget plettet af sårvæske og blod.
|
|
|
Post by Doddy on May 11, 2009 21:57:35 GMT 1
((Je'Ann))
"Det ser IKKE godt ud." Je'Ann skubber ham ud på et tilstødende badeværelse og finder et mere avanceret førstehjælpssæt frem. "Jeg har desværre ikke noget bacta. Vi må hælde råsprit i det."
|
|
|
Post by Skywalker on May 11, 2009 21:59:35 GMT 1
((Jake))
Han nikker til hende. "Kamé"grynter han af smerte. "Kamé har sårsalve..."
|
|
|
Post by Doddy on May 11, 2009 22:06:30 GMT 1
((Kamé))
Kamé dukker op ved siden af Je'Ann med sin taske og rækker hende en tube med sårsalve. Så smiler hun let til Jake og klapper ham på kinden. "Bare rolig, det skal nok gå."
((Je'Ann))
Je'Ann fjerner forbindingen og presser sin hånd mod såret for at se, hvor meget det væsker.
|
|
|
Post by Skywalker on May 11, 2009 22:09:00 GMT 1
((Jake))
"argggh!" stønner han hæst og nikker til Kamé "jeg ved det...." Det store sår væsker en del, men der er også meget sår.
|
|
|
Post by Doddy on May 11, 2009 22:17:57 GMT 1
((Kamé))
Kamé bliver stående lidt. Så klapper hun ham let på kinden. "Jeg venter udenfor," siger hun stille og smiler til ham. "Nu holder du ud, okay?"
((Je'Ann))
Je'Ann hælder noget sprit ud på en klud og begynder at rense Jakes sår.
|
|
|
Post by Skywalker on May 11, 2009 22:19:42 GMT 1
((Jake))
"NarghOkay" Jake synker sammen på toilettet og bidder hårdt sammen det er tydeligt at se hans muskler i kæben arbejde.
|
|
|
Post by Doddy on May 11, 2009 22:21:56 GMT 1
((Je'Ann))
Kamé forsvinder ud af badeværelset, og Je'Ann fortsætter med at rense hans sår. "Sød pige," bemærker hun og ser på ham.
|
|