|
Post by Doddy on May 12, 2009 15:51:36 GMT 1
((Je'Ann))
Je'Ann kommer til at le dæmpet ved hans bemærkning. "Jeg kan heller ikke lide, at mennesker ikke har pels over det hele som Bothanere. Men derfor ændrer det sig jo ikke, vel?" Hun klapper ham let på skulderen og tømmer kanylens indhold ind i hans system. Så lægger hun den fra sig på kanten af badekarret.
|
|
|
Post by Skywalker on May 12, 2009 17:10:29 GMT 1
((jake))
Han tager sig til hovedet og ryster på hovedet. "Er det godt eller skidt?"
|
|
|
Post by Doddy on May 12, 2009 17:22:51 GMT 1
((Je'Ann))
"Det er, som man ser det." Je'Ann ser på ham. "Du kan ikke lide, at dit liv er blevet så kompliceret. Men måske er det godt for noget?" Hun lægger nogle lag stof over hans sår og begynder derefter at rulle forbinding omkring.
|
|
|
Post by Skywalker on May 12, 2009 17:28:08 GMT 1
((Jake))
"også selv om hun er gravid,med en andens barn og et barn hun ikke engang vil have?" Han hviler hovedet i håndfladen.
|
|
|
Post by Doddy on May 12, 2009 17:32:19 GMT 1
((Je'Ann))
Bothaneren ser forbløffet på ham og er lige ved at stoppe med at rulle forbinding om hans skulder. Så fortsætter hun dog, hvor hun slap. "Jeg troede, at du løj for mig, da du sagde, at det ikke var dit??"
|
|
|
Post by Skywalker on May 12, 2009 17:58:16 GMT 1
((jake))
Jake rytser på hovedet og holder hånden op med ringen på. "Det er Syll'kanns påfund, det her mand og kone...." han sukker igen. "Det er noget rod"
|
|
|
Post by Doddy on May 12, 2009 18:29:51 GMT 1
((Je'Ann))
"Det er da ellers meget smart for at undgå spørgsmål..." svarer Je'Ann og ser kort på hans hånd med ringen. "Med mindre man får følelser for hinanden." Bothaneren gør hans forbinding færdig og vender opmærksomheden mod hans andet sår.
|
|
|
Post by Skywalker on May 12, 2009 18:33:13 GMT 1
((Jake))
"Jeg ved ikke hvor de kom fra.... de kom bare, jeg ved ikke engang om de er der i det hele taget, den er mission har forvirret mig.... og det er ikke godt.." jake retter sig op så hun bedre kan komme til. "jeg ved ikke om jeg bare nyder at for en gang skyld virker det som om hun - nogen giver mig den slags opmærksomhed..." han ryster på hovedet. "Og her sidder jeg så og heller det ud i hovedet på dig, det er ikke meningen" han ser undskyldende op på hende.
|
|
|
Post by Doddy on May 12, 2009 18:42:16 GMT 1
((Je'Ann))
Je'Ann smiler til ham og klapper ham let på hånden. "Tænk ikke på det. Jeg foretrækker, at folk snakker, frem for at de holder mund med, hvad der nager dem." Hun finder en ny klud til at hælde sprit på og begynder at rense hans andet sår. "Så du ved ikke, om du rent faktisk har følelser for hende, eller om de bare er fremkaldt af et behov for omsorg?"
|
|
|
Post by Skywalker on May 12, 2009 18:47:03 GMT 1
((jake))
Jake rynker lidt på næsen af ordet omsorg. "Er det, det, det hedder? omsorg... hvem ved... Jeg ved det ikke. Jeg kan ikke finde ud af det hvordan finder jeg ud af det?"
|
|
|
Post by Doddy on May 12, 2009 18:56:25 GMT 1
((Je'Ann))
Je'Ann blinker let. "Tja... Jeg kunne selvfølgelig fortælle dig, at det er noget, som man bare ved. Men det ville ikke hjælpe dig særlig meget, ville det?" Hun dupper kluden med sprit mod hans sår. "Det er altid noget værre rod, når tidligere Imperiefolk bliver personlige... Det bliver de helt kulrede af."
|
|
|
Post by Skywalker on May 12, 2009 20:21:50 GMT 1
((Jake))
"Det kan jeg forestille mig...., havd skal jeg gøre?" han ser op på hende.
|
|
|
Post by Doddy on May 12, 2009 20:25:17 GMT 1
((Je'Ann))
"Give det tid." Je'Ann smiler til ham. "Det er desværre det eneste råd, jeg kan give dig. Prøv at være opmærksom på, hvordan du har det, når I er sammen." Bothaneren hælder mere sprit på kluden. "Og lad for himlens skyld være med at tænke så meget over tingene."
|
|
|
Post by Skywalker on May 12, 2009 20:27:14 GMT 1
((Jake))
Jake nikker... det kan godt ske han er ældst af de to, men hun har tydeligvis mere styr på den slags... han hvæser lidt af smerten i hans arm. "Okay.... Det kan jeg godt..."han nikker igen.
|
|
|
Post by Doddy on May 12, 2009 20:32:22 GMT 1
((Je'Ann))
"Jeg har sagt det før, og nu siger jeg det igen. Imps kan slet ikke tåle at få en personlighed." Je'Ann lægger vat på såret og begynder at rulle forbinding om. "Men du skal ikke være bekymret. Man vænner sig til det, har jeg hørt."
|
|