|
Post by Doddy on Mar 22, 2009 18:26:56 GMT 1
((Je'Ann))
Je'Ann nikker. "Det glæder mig, at I ikke brokker jer. Så godt som alle folk jeg skal møde, brokker sig over mine metoder." Hun nikker til Jake og Kamé, før hun vender sig og forsvinder fra haven.
((Kamé))
Kamé putter sig ind til Jake og smiler, da han kysser hende. Men hun kan ikke lade være med at se uroligt efter Bothaneren.
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 22, 2009 18:36:48 GMT 1
((jake)
"Det kan jeg ikke forstå"Brummer han. "Kender du hendes procedure" Han ser ned på kamé "Er hun altid sådan?"
|
|
|
Post by Doddy on Mar 22, 2009 18:55:00 GMT 1
((Kamé))
Kamé ryster let på hovedet. "Jeg kender hende ikke. Men hun har sit mønster...."
Hun tager hans hånd. "Skal vi gå tilbage? Jeg har det ikke så godt her."
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 22, 2009 18:58:31 GMT 1
((jake))
"Nej det er klart, undskyld" brummer han. hans arm glider af hendes skuldre og han tager hendes hånd. han ser en sidste gang ud over planeten og vanddampen og så på Kamé. "lad os komme tilbage"
|
|
|
Post by Doddy on Mar 22, 2009 19:00:13 GMT 1
((Kamé))
Kamé smiler og kysser ham. "Det skal nok gå." Hun giver hans hånd et klem og fører ham med ud af haverne.
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 22, 2009 19:12:31 GMT 1
((jake))
"Har du nogen idé om hvor lang tid der går inden hun kontakter os" Han læner sig ind til hende og hvisker hende i øret. "og hvor lange vi skal blive i rollerne"
|
|
|
Post by Doddy on Mar 22, 2009 19:27:11 GMT 1
((Kamé))
"Nej... jeg er ikke vant til denne her form for feltaktivitet," svarer Kamé dæmpet og nusser sin næse mod hans kind. "Skal vi gå tilbage til hotellet og slappe af? Det er anstrengende at være nygift..."
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 22, 2009 19:37:50 GMT 1
((Jake))
"Ja lad os gå tilbage og slappe af, jeg må indrømme jeg er træt efter alt det her sight seeing" Han smiler og giver hende hånd et klem.
|
|
|
Post by Doddy on Mar 22, 2009 19:41:56 GMT 1
((Kamé))
Kamé smiler og nikker. "Lad os gøre det, min kære.."
Hun går ud af haverne og ned ad gaden mod hotellet sammen med Jake.
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 22, 2009 19:44:30 GMT 1
((jake))
jake sniger forsigtigt sin arm om kamés liv, mens de går ned af gaden.
|
|