|
Post by Doddy on Mar 21, 2009 21:53:57 GMT 1
((Kamé))
"... Ja. Noget i den retning." Kamé kører en hånd gennem sit røde hår og ryster på hovedet. "Synes du nogle gange, at det virker sært at vende tilbage til den civiliserede verden? Eller tilpasser du dig bare?"
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 21, 2009 21:57:29 GMT 1
((jake))
Jake ser op på Kamé da han er sunket lidt i knæ. "Jeg gør hvad jeg kan for at tilpasse mig, men jeg kan godt mærke jeg kommer lige fra Felucia, og det e rnoget lang væk fra den fine tilværelse her" han ser rundt i værelset.
|
|
|
Post by Doddy on Mar 21, 2009 22:03:39 GMT 1
((Kamé))
"Så er det heldigt, at du er sammen med mig," svarer Kamé i en let tone og klapper ham let på det stadigt åndssvagt blonde hår. "Det er 'heldigvis' ikke mere end et halvt år siden, at jeg forsvandt herfra."
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 21, 2009 22:14:11 GMT 1
((Jake))
"Det kan vi godt kalde Heldigt" igen vender han blikket ud på gaden, med et stille suk. "Har du det bedre?"
|
|
|
Post by Doddy on Mar 21, 2009 22:21:37 GMT 1
((Kamé))
"Det tror jeg." Kamé skæver ned til sin mave med et opgivende suk. "Denne her gang var jeg faktisk en smule skræmt. Ikke meget. Bare... lidt." Hun kaster et blik ud ad vinduet for at følge menneskerne nede på gaden.
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 21, 2009 22:28:43 GMT 1
((jake))
"Jeg ved det"Jake retter sig op igen og ligger en hånd på hendes skulder. "Det er også i orden, jeg vil bare vide om jeg kan regne med at du har min ryg eller om vi skal vente til i aften?"
|
|
|
Post by Doddy on Mar 21, 2009 22:31:39 GMT 1
((Kamé))
"Du kan være ganske rolig, Jake." Kamé vender sig om og ser roligt på ham. "Jeg har din ryg." Hun kysser ham hurtigt på munden og går derefter hen for at hente sin jakke. "Kom. Vi skal finde den slotshave."
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 21, 2009 22:50:14 GMT 1
((jake))
"Godt, for vi går ingen steder hvis ikke du er fit for fight" Jake går over og finder sin hat i den store bløde stol, inden han hurtigt lukker sin uniform og ruller ærmerne ned igen, så han er klar til at gå.
|
|
|
Post by Doddy on Mar 21, 2009 22:55:58 GMT 1
((Kamé))
"Nej, vi skulle nødig have, at du kommer til at bære mig igen." Kamé trækker sin kappe på og griber sin taske. "Jeg er okay igen. Måske skal jeg bare undgå at gå så hidsigt."
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 21, 2009 23:01:36 GMT 1
((jake))
"Det kunne godt ske" Jake går hen til hende og giver så hende skulder et klem. "På med ansigtet og så må du lede vejen"
|
|
|
Post by Doddy on Mar 21, 2009 23:14:24 GMT 1
((Kamé))
Kamé lyser op i et sukkersødt, kærligt (og kvalmende) smil til ham, før hun tager hans hånd. "Kom så, min egen." Hun går ud af rummet og ned ad gangen mod elevatoren.
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 21, 2009 23:18:04 GMT 1
((jake))
Jake smiler bare overbærende og går roligt med hende. "Jeg kommer nu"
|
|
|
Post by Doddy on Mar 21, 2009 23:26:33 GMT 1
((Kamé))
Kamé træder ind i elevatoren og trykker på knappen ned til forhallen. Hun ser afventende på Jake. "Skynd dig, min egen..."
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 21, 2009 23:27:31 GMT 1
((jake))
"undskyld undskyld, jeg vidste ikke vi havde travlt, havde jeg vidst det, havde jeg skyndt mig" hans hopper hurtigt ind i elevatoren til hende.
|
|
|
Post by Doddy on Mar 21, 2009 23:33:36 GMT 1
((Kamé))
Kamé griner og slår armene om hans liv, da han hopper ind i elevatoren, så godt som hendes mave nu tillader det. "Fanget, min egen!!" Hun kysser ham hurtigt på næsen.
Elevatordørene glider i, og kabinen begynder at køre nedad.
|
|