|
Post by Skywalker on Mar 21, 2009 23:36:47 GMT 1
((Jake))
jake rynker lidt på næsen da hun kysser den, han smyger en arm om hendes skuldre. "Du behøver skam ikke fange mig, jeg er helt din egen"
|
|
|
Post by Doddy on Mar 21, 2009 23:42:55 GMT 1
((Kamé))
"Er du??" Kamé lægger hovedet bagover og griner op til ham. "Så behøver jeg vel ikke holde fast om dig, gør jeg??" Hun holder sine hænder op foran ham.
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 21, 2009 23:54:17 GMT 1
((Jake))
Jake tager hendes hænder i sine hænder og ligger dem om sig. "Nej, jeg skal nok blive her ved din side, men derfor må du gerne holde mig"
|
|
|
Post by Doddy on Mar 22, 2009 0:13:11 GMT 1
((Kamé))
"Okay... Det er også dejligt. At holde om dig." Kamé smiler og folder sine hænder på hans ryg. "Virkelig."
Elevatoren stopper og dørene glider op med et *ding*.
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 22, 2009 0:19:42 GMT 1
((jake))
"jeg kan godt lide at du holder om mig." Han ligger armen om hendes og kysser hende kort. Han ser ud af elevatoren da dørene glider op.
|
|
|
Post by Doddy on Mar 22, 2009 0:24:20 GMT 1
((Kamé))
"Men nu må vi vist hellere holde op..." Kamé smiler kærligt og slipper ham langsomt. "Skal vi gå?"
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 22, 2009 0:37:16 GMT 1
((Jake))
"Øv" hvisker han blidt i hendes øre. "Efter dig"
|
|
|
Post by Doddy on Mar 22, 2009 1:02:34 GMT 1
((Kamé))
Kamé fniser dæmpet og træder ud af kabinen, mens hun tager hans hånd. "Kommer du, min egen?" Hun gør et kast med hovedet ud mod gaden.
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 22, 2009 1:06:31 GMT 1
((jake))
"jeg kommer, lige nu" Han trækker hende ud af elevatoren og ud i foyeen.
|
|
|
Post by Doddy on Mar 22, 2009 1:22:01 GMT 1
((Kamé))
Kamé ler i en piget tone (og husker med det samme sig selv på at myrde Syll'kann, når de kommer tilbage) og lader sig trække med ud af elevatoren.
Receptionisten ved disken er åbenbart gået for et øjeblik, for pladsen er tom, da Kamé tager føringen og hiver Jake med ud på gaden. "Slotshaverne er den vej." Hun peger mod højre.
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 22, 2009 1:47:36 GMT 1
((jake))
"Hvordan kommer vi der om, skat?" jake retter sig op og ser ud over gaden.
|
|
|
Post by Doddy on Mar 22, 2009 1:56:36 GMT 1
((Kamé))
"Denne vej." Kamé venter denne gang og giver Jake en chance for at nå op på siden af hende. Hun fletter sine fingre ind i hans og begynder at gå lidt roligere. "Slotshaverne er frygtelig smukke på denne her årstid."
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 22, 2009 2:01:01 GMT 1
((jake))
"det kan jeg godt forestille mig, jeg er så glad for at jeg har dig med her." jake skære kort ansigtet og smiler så til kamé
|
|
|
Post by Doddy on Mar 22, 2009 2:05:35 GMT 1
((Kamé))
Kamé smiler og rødmer klædeligt. Hun hader det her.
Det tager hende forholdsvis kort tid at finde ned til Slotshaverne, som ligger lige ved siden af Theeds Royale Palads. "Vi skal finde den sydligste. Nær ved vandfaldet."
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 22, 2009 2:14:35 GMT 1
((jake))
"Vandfaldet, godt nok" Jake ser sig roligt om i de smukke omgivelser. "Her er godt nok pænt"
|
|