|
Post by Doddy on Mar 22, 2009 2:31:01 GMT 1
((Kamé))
Kamé kigger sig omkring og nikker langsomt. Haverne er ikke for offentligheden, men det er hun nu ret ligeglad med for øjeblikket. "Ja, ikke? Bare vent, til blomsterne for alvor springer ud..." Hun sætter kursen mod syd, så snart de er kommet ind i haven.
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 22, 2009 2:40:25 GMT 1
((Jake))
"Det tror jeg ikke jeg kan vente" Smiler han. Han ser sig hurtigt om for at finde en hurtigt flugt vej.
|
|
|
Post by Doddy on Mar 22, 2009 2:48:00 GMT 1
((Kamé))
Slotshaverne er forholdsvis øde. Kamé fører Jake ned i den sydligste del af haverne, lige før de brølende vandfald der er så karakteristiske for Theed. Luften er fuld af vanddamp, der er over alt som en glitrende, uigennemtrængelig tåge. Kamé stopper op nær kanten ved floden. "Så er vi her. Smuk udsigt, ikke?"
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 22, 2009 3:07:58 GMT 1
((jake))
Jake slipper hendes hånd og træder lidt frem. "Utrolig, jeg er glad for jeg fik den her opgave" Han sukker stiller og krydser armene over brystet.
|
|
|
Post by Doddy on Mar 22, 2009 3:11:05 GMT 1
((Kamé))
Kamé trækker sit slag sammen om sig for at holde varmen. "På grund af udsigten? Den er hele turen værd..." Hun træder hen til kanten og ser ned i de brølende vandmasser.
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 22, 2009 3:21:13 GMT 1
((jake))
"Det er den, det må jeg sige.... hvornår skulle vi møde hende?" brummer han, lidt forsigtigt.
|
|
|
Post by Doddy on Mar 22, 2009 3:29:26 GMT 1
((Kamé... and someone else...))
Før Kamé når at svare, danser en lille rød plet hen over Jakes brystkasse og stopper lige under hans raske øje. "Bliv hvor du er," lyder en skarp stemme.
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 22, 2009 3:31:39 GMT 1
((Jake))
"Herligt...." Knurre han. "Jeg hader snipere" Hans blik glider rundt i haven.
|
|
|
Post by Doddy on Mar 22, 2009 3:41:51 GMT 1
((Kamé))
Et skarpt grønøjet blik er det eneste svar, han får fra Kamé. Men hun lægger sin hånd på hans arm og klemmer let.
((NPC))
En skikkelse dukker ud af tågen. En bothaner med gyldenbrun pels, klædt i en lang mørkeblå kjole og en lang perlemorsfarvet kappe. I hænderne holder hun en sniperriffel med sigtet rettet mod Jake. "Identificer jer."
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 22, 2009 3:50:58 GMT 1
((jake))
"Sion og Ertaié Vine" Jake trækker hurtigt sin pistol og peger den mod bothanerne. "Je'Ann?"
|
|
|
Post by Doddy on Mar 22, 2009 3:55:22 GMT 1
((NPC))
Bothaneren rører sig ikke, og hendes sigte mod Jake viger ikke det mindste. "ID-kort. Begge to. Nu." Hun står i skyggen af to søjler og kan derfor ikke ses tydeligt for forbipasserende. Kun for Kamé og Jakes øjne.
((Kamé))
Kamé rækker ned i sin taske for at finde sit eget ID-kort og rækker ned i en af Jakes lommer for at finde hans ID. "Bare sørg for at stå stille..." mumler hun til ham.
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 22, 2009 3:57:15 GMT 1
((jake))
"Jeg står stille" jake holde pistolen højt men sigter tydeligvis på bothaneneren.
|
|
|
Post by Doddy on Mar 22, 2009 3:59:39 GMT 1
((Kamé))
Kamé vender sig halvt mod Bothaneren og holder de to ID-kort op foran sig, så Bothaneren kan se dem.
((NPC))
Bothaneren ser først på kortene i Kamés hånd, dernæst på Kamé og Jake. Så nikker hun til Jake. "Lad mig se dit øje."
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 22, 2009 4:00:57 GMT 1
((Jake))
Jake slipper pistolen, med den ene hånd, men holder den stadig rettet mod hende. så retter han op og fjerner den selv siddende klap.
|
|
|
Post by Doddy on Mar 22, 2009 12:50:57 GMT 1
((NPC))
Bothaneren ser indgående på Jakes ødelagte øje. Så sænker hun langsomt sin sniperriffel og lader den glide ind under sin omfangsrige kappe. "Je'Ann Kallim." Hun nikker til parret og træder helt ud af vandtågen. "Og I kommer fra...?"
|
|