|
Post by Skywalker on Mar 8, 2009 22:21:37 GMT 1
((jake))
"Jeg ved det" hvisker han blidt tilbage. Han ser op på de to soldater og ligger så en hånd på hendes mave og nusser den blidt kort inden han begynder at gå op af trapperne.
|
|
|
Post by Blust on Mar 9, 2009 14:14:20 GMT 1
((Imp))
Den ene soldat nikker kort, som for at sige at han da ikke vil skynde på dem (selvom det sikkert bare er af høflighed og ikke egentlig tålmodighed), inden han fortsætter op ad trappen og ind ad døren. De kommer ind i en stor reception, med brede vinduer til et lille stykke parklignende have bagved. Til venstre står en kvinde bag en skranke, og aflæser noget på en terminal. Hun løfter dog hurtigt hovedet, og smiler til dem.
"Goddag. Hvad kan jeg hjælpe med?" Soldaten træder om bag skranken til hende, med et kort nik og et hurtigt smil. "((rang?? hvad rang har 'Sion'?? :F)) Vine og hans hustru er netop ankommet hertil, de har brug for noget indkvartering. Nu skal jeg..." Han taster et eller andet på skærmen, og kvinden ser med. Hun rynker brynene kort, og kaster et spørgende blik på ham, men han smiler bare hurtigt tilbage, og hun ser tilbage på skærmen. "Vine... Javel, det ser ud som om det ikke skulle blive noget problem at finde jer et værelse," Hun sender Jake og Kamé et hurtigt smil, inden hun skubber soldaten væk, og selv begynder at taste noget på sin skærm.
|
|
|
Post by Doddy on Mar 12, 2009 10:49:57 GMT 1
((Kamé))
Kamé læner sit hoved mod Jakes arm og sukker let, mens hun stryger sin mave. Barnet sparker. Det generer hende ikke lige nu. Hun holder den smilende, men generte, maske, som Ertaiés ansigt er stærkt præget af.
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 12, 2009 11:18:46 GMT 1
((jake))
"Det lyder godt nok godt, er det et god kvarter? hvor langt er det her fra?" spørger Jake roligt og petter kamé lidt på armen.
|
|
|
Post by Blust on Mar 12, 2009 11:32:37 GMT 1
((Imp -Sions rang, tak? :F))
Kvinden smiler hurtigt til dem, efter at have tastet noget mere. "I får et værelse på et hotel et par gader herfra. Der er et lille køkken og naturligvis eget bad, og så er der en skøn udsigt over en af Theeds parker," Hun rækker Jake en datapad, efter at have lagt nogle oplysninger ned på den. "Jeg sender besked til hotellets reception i forvejen,"
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 12, 2009 11:37:19 GMT 1
((jeg ved ikke havd sion har af rang, men Jake havde ingen, så jeg ved ikke om det er reflekteret der?))
|
|
|
Post by Blust on Mar 12, 2009 11:47:22 GMT 1
((Jeg kræver en rang, når han går og leger officer! bare find på et eller andet, så jeg har noget at kalde ham ))
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 12, 2009 11:56:26 GMT 1
((hvis jeg abre skal finde på noget så - Løjtnant hvis ikke så er det bloody der må finde på en rang))
|
|
|
Post by Doddy on Mar 12, 2009 12:29:08 GMT 1
((Then Løjtnant it is!!))
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 13, 2009 10:01:50 GMT 1
((skal jeg bare svare siden kamé er den stille generte type?))
|
|
|
Post by Doddy on Mar 13, 2009 11:26:01 GMT 1
((Jep... Du svarer bare... ;D))
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 13, 2009 11:45:01 GMT 1
((goody Jake)) Jake rækker ud og tager imod datapaden, med et smil. "Mange tak. Det lyder godt" Jake pakker datapaden væk og henvender sig så igen. "Er der andet eller kan vi få lov til at gå og nyde Theed inden vi komemr hen til vores hotel?"
|
|
|
Post by Blust on Mar 17, 2009 15:44:23 GMT 1
((Imp))
Kvinden ser på ham et øjeblik, og når at blinke en enkelt gang med øjnene, inden hun får et smil tilbage på sit ansigt. "Naturligvis. Se jer omkring. Hvis I har brug for en guide, kan jeg skaffe en af vore egne folk?"
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 17, 2009 20:20:21 GMT 1
((nu tager jeg den igen. Jake))
Jake smiler høfligt til damen og ryster på hovedet. "Nej tak, jeg vil lade, min kære lede vejen. Manga tak." jake slår kort hælene sammen og nikker til de to inden han leder kamé og ham selv ud af bygningen.
|
|
|
Post by Blust on Mar 18, 2009 22:12:57 GMT 1
((Imp -jep, Kamé hopper bare ind når de er gået))
Kvinden smiler hurtigt, selvom hun måske ser en smule skuffet ud. "Hav en god tur, så. Jeg sørger for at der er et værelse klar på hotellet, når I ankommer," Med de ord lader hun dem gå.
|
|