|
Post by Skywalker on Feb 28, 2009 20:09:57 GMT 1
((jake))
"Ikke som tingene er nu, så nej" han klapper beroligende på hendes hånd inden han leder dem hen til rampen og ned af den.
|
|
|
Post by Doddy on Feb 28, 2009 23:02:01 GMT 1
((Kamé))
Kamé smiler. "Jeg er tryg, når jeg er sammen med dig, Sion," svarer hun og smiler kærligt op til ham.
|
|
|
Post by Skywalker on Feb 28, 2009 23:16:29 GMT 1
((jake))
"Det er jeg glad for, Der kommer heller ikke til at ske dig når med mig det lover jeg dig, min kære Ertaié" bvard, det er godt nok for sukkersød... Han smiler sog alligevel og leder hendes ned af rampen.
|
|
|
Post by Doddy on Feb 28, 2009 23:23:33 GMT 1
((Kamé))
Kamé smiler lykkeligt op til ham og stopper op for at kysse ham. "Jeg slår lekkuen af tønden - med en vis Twi'leks lekkuer - når vi kommer hjem..." mumler hun dæmpet, uden at slippe hans læber. "... vil du være med?"
|
|
|
Post by Skywalker on Feb 28, 2009 23:28:08 GMT 1
((jake))
Han nikker ihærdig mod henndes læber med et smil. "Uhuh" han bryder tøvende hendes kys. "Så nu må du vise mig vej, her i din by"
|
|
|
Post by Doddy on Feb 28, 2009 23:46:50 GMT 1
((Kamé))
Kamé smiler, men der er et kort glimt af smerte i hendes øjne. "Det er ikke længere min by. Men jeg skal nok vise dig rundt." Hun giver hans hånd et klem og fører ham ud af hangaren.
|
|
|
Post by Skywalker on Feb 28, 2009 23:48:23 GMT 1
((jake))
Jake lader sig villigt styre rundt, mens han ser sig om, prøver at finde smuthuller så de kan komme ind en anden vej skulle det blive nødvendigt.
|
|
|
Post by Doddy on Mar 1, 2009 0:28:05 GMT 1
((Kamé))
Minderne skyller ind over Kamé, da hun bevæger sig gennem hangaren. Der er ikke nær så mange skibe som dengang. Det er åbenbart blevet sværere at rejse til og fra planeten, siden hun var her sidst. Hun fører 'Sion' med sig ud af hangaren og kniber øjnene let sammen, da de træder ud i sollyset.
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 1, 2009 0:32:21 GMT 1
((jake))
jakes pupil trækker isg hurtigt sammen da den bliver udsat for den kraftige sollys. han holder en hånd op foran sig for at skygge indtil han har vende sig til det. "Her er fint"
|
|
|
Post by Doddy on Mar 1, 2009 0:43:03 GMT 1
((Kamé))
"Så vent til vi møder stormtropper," svarer Kamé. "Deres rustninger er så pletfrie, at man næsten bliver blind af at se på dem."
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 1, 2009 0:45:53 GMT 1
((jake))
"Herligt, jeg er nu glad for at jeg slipper for det" han smielrvarmt til hende.
|
|
|
Post by Doddy on Mar 1, 2009 23:17:29 GMT 1
((Kamé))
Kamé smiler varmt tilbage. Så vælger hun at dreje mod højre ned ad hovedgaden.
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 1, 2009 23:23:35 GMT 1
((Jake))
"Så hvor er det helt præcis du fører mig hen min egen?" Jake ser sig om for at få en ordenlig indtryk af den smukke by.
|
|
|
Post by Doddy on Mar 2, 2009 19:37:25 GMT 1
((Kamé))
"Du kan ikke besøge Naboo uden at se det kongelige palads, min kære..." Kamé ler dæmpet og varmt - og prøver at minde sig selv om, at Syll'kann er deres leder, så hun kan ikke slå ham til banthafodder, når de kommer tilbage til Felucia. "Det er nærmest en ulovlighed."
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 2, 2009 19:39:56 GMT 1
((jake))
"Lad mig gætte, det er det for enden af hovede vejen her?" han peger op af gaden. "Det ser storslået ud"
|
|