|
Post by Doddy on Feb 28, 2009 17:57:19 GMT 1
En bippen ude fra skibets navicomputer i cockpittet indikerer, at de er fremme ved deres destination: Naboo.
|
|
|
Post by Skywalker on Feb 28, 2009 18:03:01 GMT 1
((jake))
Det giver et lille sæt i Jake da han hører lyden. Han pakker let sin pistol tilbage i hylstret i beltet og slukker cigaren igen med udensiden af sine støvler og ligger den fra sig i sin sæk. Han ser ned på pigen på sofaen ved siden af ham. han løfter elegant hendes hovede og glider ned på gulvet ved siden af hende. "Ka - .... Ertaié" han læner sig forsigtigt frem og kysser hendes læber ganske blidt"Vågne op, vi er fremme" hvisker han blidt.
|
|
|
Post by Doddy on Feb 28, 2009 18:07:56 GMT 1
((Kamé))
Kamé slår med det samme øjnene op, da hun mærker hans læber mod sine. Hendes første instinkt er at gribe efter sin kniv, som plejer at ligge under hendes hovedpude. Men hun når at komme i tanke om, at hun ikke ligger i sin seng tilbage i hende og Junes telt tilbage på Felucia. "Hej..." Hun smiler til ham og gaber søvnigt. "Tak for vækningen."
|
|
|
Post by Skywalker on Feb 28, 2009 18:09:40 GMT 1
((jake))
"Det var så lidt" han rejser sig let og tilbyder hende så en hånd op.
|
|
|
Post by Doddy on Feb 28, 2009 18:13:39 GMT 1
((Kamé))
Kamé tager hans hånd og rejser sig op. Hun glatter hurtigt på sin kjole og retter på sit hår, inden hun kysser ham hurtigt. "Hvis der er nogen ting, du mangler at ordne, skal det vist være nu. Jeg får os landet imens." Hun vender sig og går ud i cockpittet.
|
|
|
Post by Skywalker on Feb 28, 2009 18:16:00 GMT 1
((Jake))
Jake retter sig op og ser efter hende. Glatter sin jakke, retter på hatten, tjekker hans lille kniv sidder bag på og ser så ned af sig selv. "Jeg tror jeg er der" Han vender sig taktfast og går ud i cockpittet til hende.
|
|
|
Post by Doddy on Feb 28, 2009 18:23:10 GMT 1
((Kamé))
Kamé er allerede igang med indflyvning til Theed, da Jake kommer ud i cockpittet. Hun tager sig dog tid til at dreje hovedet og se på ham med et stort smil. "Det var hurtigt."
|
|
|
Post by Skywalker on Feb 28, 2009 18:26:57 GMT 1
((jake))
"Der var ikke noget at rette" han hiver igen i kraven på halsen på jakken og sukker så stille. "Eller det ved jeg ikke" Han holder armene ud til siden. "Hvordan ser det ud?"
|
|
|
Post by Doddy on Feb 28, 2009 18:32:28 GMT 1
((Kamé))
Kamé vender sig helt i sædet og ser op og ned ad ham. Hun tygger let på sin underlæbe og hæver et øjenbryn ganske let. "Vil du virkelig vide det??" spørger hun så med et grin. "Det ser fint ud. Men jeg kunne nu bedre lide dit normale tøj."
|
|
|
Post by Skywalker on Feb 28, 2009 18:34:36 GMT 1
((jake))
"Også jeg, Den her er noget stiv i det" han retter lidt på den igen og stiller sig så bag ved hendes stol. og ser ud på indflyvningen.
|
|
|
Post by Doddy on Feb 28, 2009 18:39:03 GMT 1
((Kamé))
"Det tror jeg gerne." Kamé lægger hovedet tilbage og ser kort på ham, før hun koncentrerer sig om indflyvningen til Theeds rumhavn.
|
|
|
Post by Skywalker on Feb 28, 2009 18:43:36 GMT 1
((jake))
JAke bliver roligt stående bag sæddet og venter til de er nede. "Når er du klar til at spille?"spørger han roligt og træder tilbage så hun kan komme ud af stolen.
|
|
|
Post by Doddy on Feb 28, 2009 19:26:25 GMT 1
((Kamé))
"Altid, Sion." Kamé lander færgen efter at have sendt deres Imperie-kode til kontroltårnet, som lod dem slippe forbi. Hun lukker ned for alle systemer og rejser sig derefter fra pilotsædet. Hun stopper kort for at rette lidt på hans uniform og løsne hans krave lidt. "Du skal kunne trække vejret, min kære. Husk det."
|
|
|
Post by Skywalker on Feb 28, 2009 19:36:41 GMT 1
((jake))
"Jeg ved det, men det sku også helst se ordenligt ud" brummer han lidt. han tilbyder hendes hans arm. "Skal vi?"
|
|
|
Post by Doddy on Feb 28, 2009 19:37:57 GMT 1
((Kamé))
Kamé tager hans arm. "Er der nogen anden udvej?" spørger hun med et svagt smil og giver hans arm et klem.
|
|