|
Post by Doddy on Mar 3, 2009 15:43:12 GMT 1
((Kamé))
Kamé nikker. "Det er det. Du er ikke så nem at narre..." Hun ser op mod den storslåede bygning og skygger med sin frie hånd for solen for at se de højeste tårn. "Engang ville jeg have gjort alt for at blive valgt som Naboos Dronning. Gøre det rigtige for min planet. Ændre ting..." Hun ryster på hovedet og sukker. "Drømme..."
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 3, 2009 15:47:13 GMT 1
((jake))
"Ja, men det er godt at drømme, stod det til mig det hele så kom du på tronen med det samme" Han trækker hende let ind til sig og slår ud med hånden mod paladset. "Men havd sku jeg så være? konge?"
|
|
|
Post by Doddy on Mar 3, 2009 15:51:53 GMT 1
((Kamé))
Kamé stirrer på ham. Så begynder hun at grine. "Ja, ville du ikke være glad for det??" Hun ser drilsk op på ham.
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 3, 2009 18:39:19 GMT 1
((jake))
"Det lyder da fint, Sion Vine, konge af Naboo" Han ler og ryster lidt på hovedet af sig selv. "Tror du ikke jeg ville kunne klare mig som konge?"
|
|
|
Post by Doddy on Mar 3, 2009 19:06:04 GMT 1
((Kamé))
Kamé klapper ham let på skulderen. "Hvem af os er det lige, der er den politiske??" spørger hun med et bredt blik og hæver øjenbrynene let. "Men det ville måske fungere, hvis du bare lod mig om at snakke."
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 3, 2009 19:58:40 GMT 1
((jake))
"Hold da op jeg har massere af sige. f.esk..............." "nope, det har jeg ikke"
|
|
|
Post by Doddy on Mar 4, 2009 21:13:52 GMT 1
((Kamé))
Kamé lægger hovedet tilbage for at se på ham og ler højt. "Har jeg stjålet din tunge, min kære??" driller hun.
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 4, 2009 21:27:31 GMT 1
((jake))
"Det - - Det tror jeg min santen du har..." Han ler og lukker øjet og og vender blikket op af og nyder den milde sol, de smukke omgivelser og pigen ved sin side. Han ser ned på Kamé igen med et mildt blik.
|
|
|
Post by Doddy on Mar 4, 2009 21:54:25 GMT 1
((Kamé))
Kamé ser tilbage på ham med samme milde, kærlige blik og løfter sin hånd for at lade den stryge kærtegnende over hans kind. Hendes anden hånd lægger sig blødt på hendes mave.
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 4, 2009 22:04:07 GMT 1
((jake))
Jake ligger blidt sin hånd på hendes der hviler på hendes mave, inden han roligt trækker hånden til sig, med et rynket bryn. Han lader sig rolig fører af kamé.
|
|
|
Post by Doddy on Mar 4, 2009 22:07:09 GMT 1
((Kamé))
Kamé nusser hans kind og lader sin hånd glide ned langs siden igen. "Vi skal et stykke vej endnu..." siger hun dæmpet og fortsætter med at gå ned ad gaden.
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 4, 2009 22:10:02 GMT 1
((jake))
"Bare led vejen min ven..." han ser opmærksomt omkring sig, mens de går.
|
|
|
Post by Doddy on Mar 4, 2009 22:14:54 GMT 1
((Kamé))
Kamé prøver at huske, hvilken vej de skal - og på samme tid ikke virke som én indfødt. Folkene omkring dem lader ikke til at bemærke noget, men man kan jo aldrig vide.
Hun lægger hovedet tilbage for at se op på husene, der tårner sig op over dem.
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 4, 2009 22:16:53 GMT 1
((jake))
"Her er virkelig pænt, jeg kan ikke forstå vi ikke har været her nogen før" han rømmer sig og trækker lidt i hals kraven.
|
|
|
Post by Doddy on Mar 4, 2009 23:01:09 GMT 1
((Kamé))
"Der var jo så mange andre steder at besøge først, min egen..." Kamé stopper op og kysser ham hurtigt på siden af halsen, som om det skulle hjælpe ham med at trække vejret bedre. "Så, hjalp det?"
|
|