~V~
Hurtigere end Greedo's skygge
|
Post by ~V~ on Mar 6, 2009 0:35:43 GMT 1
Lidt overrasket ser piloten ned på drengen i hans fulde højde, der kun virker imponerende fordi at Dax trods alt er en voksen mand, (den anden er en lille dreng ). Det overraskede ansigtsudtryk forsvinder et stort smil der glimter i Naboos sollys der skinner gennem skibets forrude. Med et blink trækker Dax på skuldrene som om at han til hverdag lod folk få stemmekoder. "Hvorfor skulle jeg ikke det Stump? Hvis du bliver længe sammen med mig er det ikke kun mig der får brug for at kunne kontrollere Tasha..!"
|
|
Terror
|
Post by Terror on Mar 7, 2009 22:10:18 GMT 1
Keen ser stadig en smule overrumplet på Dax
"Jamen.. jeg har altså aldrig været på et skib... før nu altså," tilføjer han og kradser højre taskerem lidt
|
|
~V~
|
Post by ~V~ on Mar 8, 2009 23:30:32 GMT 1
"Det' okay Stump! Noget siger mig at du er lærenem." Med et tryk på en knap åbner udgangen og Dax slentrer ned af skibets lille "gangbro". Solen nærmest overfalder den unge pilot, og han må med et skævt smil stoppe op og knibe øjnene i for ikke at blive blændet, mens at energien fra solstrålerne allerede er ved at gøre ham i ekstra godt humør. Ah.. Naboo når den er bedst..!
|
|
Terror
|
Post by Terror on Mar 8, 2009 23:51:58 GMT 1
Keen blusser næsten op i stolthed. Men så husker han på at sådan gør man ikke, og det ville være flovt, så han sænker hovedet og følger efter Dax ud ad rampen
Her er han dog nødt til at se op alligevel. Aldrig har han set så meget rent lys! Det er næsten blændende! En rigtig sol!!! Der går først et lille stykke tid før det går op for ham at han er holdt op med at gå og tilmed trække vejret. Desværre er det på nogenlunde samme tidspunkt som hans krop finder ud af det, så han når ikke at gøre noget ved før han næsten kvæles helt i et host
|
|
~V~
|
Post by ~V~ on Mar 8, 2009 23:58:01 GMT 1
Hehe.. Hvor kært.. Dax vender sig om og ser medfølende ned på sin følgesven mens at han ryster på hovedet. "Hvis du har tænkt dig at miste pusten hver eneste gang du oplever noget nyt ender du med at få hjertestop! Bered dig på mere, for Naboo har sgu mere at byde på end bare sol..!" Så bender piloten sig om igen og kigger sig omkring i hangaren. Han håber ikke på det, men man burde altid forvente nogle soldater der ville imødekomme dem. Det er krigen der kræver den slags sikkerhedstjek og det kan Dax sagtens forstå.
|
|
|
Post by Blust on Mar 9, 2009 14:22:28 GMT 1
((Imp))
Det er ikke noget kompagni af soldater, der kommer dem i møde. Det er en droide, der ruller ind på et par store hjul, der næsten udgør en slag 'underkrop'. Den kommer hen til dem, holdende en datapad i den ene af sine fire hænder. "Velkommen til Theed. Hr. Dashwood, formoder jeg? Jeg skal informere Dem om, at prisen for en plads i hangaren er 50 credits for ankomstdøgnet, samt yderligere 20 credits pr. ekstra påbegyndt døgn,"
|
|
Terror
|
Post by Terror on Mar 10, 2009 1:19:05 GMT 1
Keen kan ligefrem mærke den varme, blussende, næsten berusende fornemmelse af spænding i maven, da ser efter Dax og lidt efter følger efter ham. Det her er det største han nogen sinde har været ed til. Større end den gang han for første gang kørte på en speeder. Det var også mere ubehageligt, end spændende husker han
Han noterer hurtigt droiden (sådan en har han trods alt set før), og spekulerer på hvor mange gange Dax mon har været her før
|
|
~V~
|
Post by ~V~ on Mar 10, 2009 1:40:16 GMT 1
"Ja tak, det er skam mig", konstaterer Dax med et muntert nik til droiden. Selvom han godt kender priserne ser han ud til at lytte interesseret og han takker endnu en gang høfligt efter at droiden er færdig med sin velkomstremse. Han taster nogle ting ind på datapad'en og forklarer: "Nu skulle min konto være tilsluttet hangarens ejer. Har desuden skrevet mit commlink-nummer ned hvis I får brug for at kontakte mig angående mangel på plads og så videre." En enkel gang før har Dax prøvet at imperielle skibe havde brug for blandt andet hans plads. Det var den gang i sidste øjeblik at han nåede at flytte sit skib før de beslaglagde det. Siden den ene gang har han altid sørget for at hangarens ejer har kunne kontakte ham.
|
|
|
Post by Blust on Mar 10, 2009 21:06:50 GMT 1
((Imp))
"Tak, Hr. Dashwood. Jeg skal sørge for at Deres kontaktoplysninger når min herre," Med de ord bøjer den sit metalhoved i en hilsen. "I ønskes et behageligt ophold,"
|
|
Terror
|
Post by Terror on Mar 12, 2009 23:40:57 GMT 1
"I lige måde" udbryder Keen der har stået lidt og forberedt sig på sætningen. Han er nået frem til at dette er en ny del af hans liv. En del hvor han kommer til at lære en masse. En del hvor han skal blive voksen. Mere voksen i hvert fald. Vise ansvar.
|
|
~V~
|
Post by ~V~ on Mar 12, 2009 23:51:54 GMT 1
"Vel sagt Stump, vel sagt!" Griner Dax og går forbi droiden. Han ser kort bagud, for at holde øje med om Keen følger efter. "Hvad synes du så først og fremmest vi skal tjekke ud på denne her planet?"
|
|
Terror
|
Post by Terror on Mar 13, 2009 0:00:23 GMT 1
Og så føler Keen sig lidt stille indeni. Det er jo et spørgsmål Dax venter et svar på. Det ligger i tonen, der skal et overvejet svar til.. han skal komme med et gennemtænkt bud. Men.. :
"...Dax.. Hvor kan man tjekke?"
|
|
~V~
|
Post by ~V~ on Mar 13, 2009 0:09:07 GMT 1
For Kessel... Dax glemmer hele tiden at Keen ikke kan gennemskue alle hans slangord. På trods af at han ryster på hovedet af drengen forsøger piloten at virke så lidt nedladende som muligt. "Nej nej, jeg mener: hvad har du lyst til at se her på Naboo!?"
|
|
Terror
|
Post by Terror on Mar 13, 2009 0:13:57 GMT 1
"Åh..." Keen ser lidt ned på sine fødder der bevæger sig over jorden mens de går. Hvor dumt, hvorfor havde han ikke fanget det?
"Det ved jeg ikke..." han ser op igen, "Hvad kan man se?"
|
|
~V~
|
Post by ~V~ on Mar 13, 2009 0:17:53 GMT 1
Med et let suk tager Dax sig til hovedet mens at han igen ryster på hovedet. "Vi tager det bare fra en ende af. Naboos byer i sig selv er smukkere end noget andet, så hvis vi bare tager en lille rundttur i den her by..." Piloten vender sig imod Keen mens at han så går bagud. "-ville det være okay for dig?"
|
|