|
Post by Doddy on Mar 25, 2009 21:55:28 GMT 1
((Kamé))
Kamé lukker øjnene. Hun kan mærke en kriblende gåsehud sprede sig over hendes hals, fra der hvor hans læber rører. Hun sukker skælvende og nikker langsomt. "Det må vi hellere..." Hvis hun bare lige kunne tage sig sammen til at flytte sig.
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 25, 2009 21:57:21 GMT 1
((jake))
Jake ligger armene om kamé og giver hende et kram. men bliver ellers også stående. Det er rart at mærke hende mod sig.
|
|
|
Post by Doddy on Mar 25, 2009 22:17:10 GMT 1
((Kamé))
Kamé lægger forsigtigt sine arme omkring Jake og krammer ham igen. Hun sukker igen, stille og skælvende, og lægger sit hoved mod hans skulder.
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 25, 2009 22:33:00 GMT 1
((jake))
Hans hånd begynder blidt at nusse hende på ryg, næsten som havde den sig eget liv. og spå har han ikke så meget lyst til at flytte sig. hvad siger man egentlig.
|
|
|
Post by Doddy on Mar 25, 2009 23:06:41 GMT 1
((Kamé))
Kamé sukker igen, mere dæmpet. Hun kan godt lide at blive nusset på ryggen. Men hun ved godt, havde det været alle andre end Jake, var vedkommende blevet skudt. Lige nu er hendes blaster også for langt væk.
Hun nusser sin næse og mund let mod siden af hans hals.
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 25, 2009 23:08:29 GMT 1
((Jake))
Jake sukker stille. "Hvad skal vi dog finde på indtil vi skalhente dem?" hvisker han stille i hendes øre, uden nogen hentydelse.
|
|
|
Post by Doddy on Mar 25, 2009 23:23:25 GMT 1
((Kamé))
Havde det været enhver anden mand end Jake, som havde spurgt hende, havde Kamé sparket vedkommende et vist sted og losset ham ud af værelset. Men et eller andet siger til hende, at Jake ikke er sådan set sammen.
"Hvor lang tid tror du, at vi kan stå sådan her, før der går krampe i vores muskler?" svarer hun.
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 25, 2009 23:28:50 GMT 1
((Jake))
Igen smiler han, men det er skjult for Kamé, han kysser hende på skuldren. "Jeg kan blive stående længe, jeg ved ikke med dig" hans finger spidser nusser hende let på ryggen.
|
|
|
Post by Doddy on Mar 26, 2009 14:09:01 GMT 1
((Kamé))
Kamé smiler. Jake kan ikke se det, men han kan nok mærke det, da hendes mund rører siden af hans hals. "Jeg har det fint lige nu."
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 26, 2009 14:52:05 GMT 1
((Jake))
"Så bliver vi stående" jake blik finde vej ud på gaden gennem en sprække i gardinet, den er begyndt at tømmes, da aftenen kommer nærmere.
|
|
|
Post by Doddy on Mar 26, 2009 22:03:25 GMT 1
((Kamé))
Kamé rækker op og lægger forsigtigt hånden mod hans kind, nussende sine fingre op og ned. Så mærker hun et smertefuldt stik fra sin mave. Misfosteret... Hun bider tænderne sammen.
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 26, 2009 22:23:51 GMT 1
((Jake))
Jake lufter hovedet og ser ned på hende med rynkede bryn. Han ligger blidt og forsigtig en hånd på hendes mave, men trækken den roligt til sig igen.
|
|
|
Post by Doddy on Mar 26, 2009 22:30:06 GMT 1
((Kamé))
Kamé lægger hånden på sin mave og skærer en grimasse. "Jeg må hellere lægge mig..." mumler hun modvilligt.
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 26, 2009 22:38:53 GMT 1
((Jake))
"Det er nok en god idé" Hans hænder glider tøvende af hende.
|
|
|
Post by Doddy on Mar 26, 2009 23:06:42 GMT 1
((Kamé))
Kamé bider sig hårdt i læben, før hun gør noget... tåbeligt. Hun ser ned på hans hænder. "Jeg ville gerne blive stående." Hun ser op i hans ene øje.
|
|