|
Post by Doddy on Mar 21, 2009 18:43:09 GMT 1
((Kamé))
Kamé krummer sig lidt sammen og hvæser ud mellem sine tænder. "Jeg trænger til at skyde nogen..." hvisker hun.
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 21, 2009 18:49:16 GMT 1
((jake))
"Det ordner vi, lige så snart at det her er overstået" så snart døren glider op springer Jake nærmest ud og drejer ned af gangen og skynder sig ned til døren. han for hurtigt åbnet den og kommer ind. Han orientere sig hurtigt og sætter Kamé over på sengen.
|
|
|
Post by Doddy on Mar 21, 2009 18:53:00 GMT 1
((Kamé))
Kamé skubber sig ind på sengen og holder op med at presse hænderne mod sin mave. Hun forsøger at trække vejret stille og roligt, men er lige ved at skrige, da smerterne begynder igen.
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 21, 2009 18:57:31 GMT 1
((Jake))
Jake smider hatten fra sig over i en stor blød stol, åbner uniformen og smøger ærmerne op. Jake rækker om i en taske i sit bælte og finder sin lyddæmper frem så sætter han sig over på sengen til hende. "Her"
|
|
|
Post by Doddy on Mar 21, 2009 19:07:54 GMT 1
((Kamé))
Kamé tager imod lyddæmperen og hæver sig op på albuerne. "Hvad skal jeg med den??" hvæser hun ud mellem sine tænder. "For Kessel da også... Du skulle have slæbt Tara eller hvem som helst anden med i stedet for mig..."
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 21, 2009 19:10:40 GMT 1
((Jake))
"Tara?" jake hæver et øjnbryn og det blå-grønne øje betragter hende kort. "Bid sammen om den, hvis det bliver for slemt. Tara er dygtigt, men hun kender Theed"
|
|
|
Post by Doddy on Mar 21, 2009 19:16:17 GMT 1
((Kamé))
"Tak." Kamé lader sig falde tilbage på sengen med en banden. "Tara ville nok også prøve at komme i bukserne på dig, allerede før ankomsten til Theed."
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 21, 2009 19:37:00 GMT 1
((jake))
"Måske, men det ville jeg nok kunne sno mig ud af det"
|
|
|
Post by Doddy on Mar 21, 2009 19:43:46 GMT 1
((Kamé))
"Så slem er Tara da heller ikke." Kamé smiler, men det ender i en grimasse, og hun tager sig til maven igen. "Man skal bare ikke rende ind i hende OG Yarii på samme tid."
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 21, 2009 19:46:50 GMT 1
((jake)) "Hvorfor tror du jeg er så sjældent i lejren? Ja jeg er ude, men jeg vælger det selv" Han rynker brynene. "kan jeg gøre noget for dig?"
|
|
|
Post by Doddy on Mar 21, 2009 20:04:38 GMT 1
((Kamé))
"Blive ved med at snakke med mig?" Kamé smiler anstrengt og trækker vejret roligt. Eller forsøger på samme. "Er du virkelig så bange for at rende ind i de to?"
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 21, 2009 20:05:35 GMT 1
((jake))
Jake smiler lidt, med et stille suk. "Nej, det er bare næmmere" Jake rejser sig og går over til vinduet og ser ud.
|
|
|
Post by Doddy on Mar 21, 2009 20:13:11 GMT 1
((Kamé))
Kamé kommer til at grine. "Jeg mindes heller ikke at have set Tara eller Yarii savle over dig." Hun tvinger sig selv til at slappe lidt mere af og lægger en hånd på sin mave. Misfosteret sparker ikke så hårdt længere. Det kan både være godt og skidt...
|
|
|
Post by Skywalker on Mar 21, 2009 20:20:42 GMT 1
((jake))
"Jeg tror ikke jeg, jeg er nogen af deres typer" Jake krydser armene over brystet og ser på hende. Han ser ud i byen igen.
|
|
|
Post by Doddy on Mar 21, 2009 20:23:20 GMT 1
((Kamé))
"Tara? Yarii? Har de typer??" Kamé forsøger langsomt at sætte sig op, da det ikke gør så ondt længere, som det kunne have gjort.
|
|