|
Post by Doddy on May 16, 2009 22:18:48 GMT 1
((Kamé))
Kamé smiler genert. "Det irriterede dig ikke?" Hun bevæger sin arm om hans liv en smule. "... at den lå her?"
|
|
|
Post by Skywalker on May 16, 2009 22:21:22 GMT 1
((Jake))
"Næ... Den er først lige kommet snigende" han nikker stille til hende.
|
|
|
Post by Doddy on May 16, 2009 22:32:07 GMT 1
((Kamé))
"Åh." Kamé skæver til sin arm, før hun ser op på ham igen. "Må den godt blive liggende??" Hun skubber sig op at sidde med sin anden, frie hånd.
|
|
|
Post by Skywalker on May 16, 2009 22:48:54 GMT 1
((Jake))
"Ja da...." han trækker på skuldrene og ligger hovedet tilbage med et suk og lukker øjet.
|
|
|
Post by Doddy on May 16, 2009 22:52:22 GMT 1
((Kamé))
Kamé rykker ind til ham og sender ham et lidt bredere smil. "Så bliver den liggende." Hun ser forbi ham ud ad vinduet. "Det er stadig tidligt, er det ikke?" Hun ser tilbage på ham igen.
|
|
|
Post by Skywalker on May 16, 2009 22:55:10 GMT 1
((Jake))
Jake nikker og følger hendes blik. "Jo..." Han ligger sin arm bag hende.
|
|
|
Post by Doddy on May 16, 2009 22:59:48 GMT 1
((Kamé))
Kamé ser kort på hans arm, men så beslutter hun sig for, at den gerne må blive liggende. "Jeg havde glemt, hvor hyggeligt her kan være," siger hun. "I modsætning til Felucia med acklays, svampe, telte og rancors... selvom det nu også har sin charme. Man keder sig i hvert fald aldrig."
|
|
|
Post by Skywalker on May 16, 2009 23:03:14 GMT 1
((Jake))
Jake løfter et øjnbryn og ser ned på hende og trækker så på skuldrene. "Det skal jeg ikke kunne udtale mig om.... jeg har ikke prøve det før" Så ser han ned på hende. "Man sover ikke så tungt på felucia"
|
|
|
Post by Doddy on May 16, 2009 23:14:33 GMT 1
((Kamé))
"Det bliver man slået ihjel af." Kamé skutter sig. Hun læner sit hoved mod sengegærdet og ser op på ham. "Vi skal vel tilbage i dag. Ikke?"
|
|
|
Post by Skywalker on May 16, 2009 23:22:41 GMT 1
((JAke))
"Det går jeg ud fra, det var det je havde i tankerne, men nu må vi se om vi kan få Je'Ann til at bøje sig denne gang" Han ser ned på hende.
|
|
|
Post by Doddy on May 16, 2009 23:35:50 GMT 1
((Kamé))
"Ja..." Kamé læner hovedet tilbage mod sengegærdet og sukker dybt. "Jeg har ikke lyst til at gå derud igen, Jake." Hun bevæger sine fingre, så hun nusser hans side. "Men på den anden side kan vi vel heller ikke blive liggende og dovne her."
|
|
|
Post by Skywalker on May 16, 2009 23:40:39 GMT 1
((Jake))
"Det var ikke lige frem hyggelig sidst vi var ude...." han retter sig op og ser ned på hende. "Jeg tror godt vi gan blive lidt endnu hvis du vil, der blev sagt vi skulle sove igennem."
|
|
|
Post by Doddy on May 16, 2009 23:48:50 GMT 1
((Kamé))
"Jeg ligger godt her." Kamé kryber tættere ind til ham og rykker sin arm lidt op. "Hvad med dig? Kan du overhovedet holde ud at ligge stille så lang tid ad gangen?" Hun smiler drillende til ham.
|
|
|
Post by Skywalker on May 16, 2009 23:56:36 GMT 1
((Jake))
"Jeg er blevet lidt stiv af at ligge stille hele natten" han ser ud af den lille sprække i gardinet.
|
|
|
Post by Doddy on May 17, 2009 0:01:22 GMT 1
((Kamé))
"Sårene?" Kamé lader sin hånd glide op og lægge sig mod kanten af hans forbinding.
Nede i haven, som vinduet vender ud til, er der ikke meget af interesse at se. Bort set fra et par hvide ænder, som kommer vraltende op mellem de tætte buske.
|
|