|
Post by Doddy on Apr 4, 2009 22:42:13 GMT 1
((Kamé))
"Er det en trøst, at jeg synes, du er en flink fyr?" Kamé rejser sig op og går hen til sin taske, som hun begynder at rode igennem.
|
|
|
Post by Skywalker on Apr 4, 2009 23:24:02 GMT 1
((jake))
"Det er det da..."Jake rynker brynene. "Hvad leder du efter?"
|
|
|
Post by Doddy on Apr 5, 2009 10:44:46 GMT 1
((Kamé))
Kamé drejer hovedet og ser på ham med et smil. "Min tandbørste," svarer hun med en dæmpet latter. "Standard udstyr på missioner."
|
|
|
Post by Skywalker on Apr 5, 2009 12:32:37 GMT 1
((jake))
"Arh!" han smiler abre og nikker til hende.
|
|
|
Post by Doddy on Apr 5, 2009 16:21:41 GMT 1
((Kamé))
Kamé ser et øjeblik på ham. Så går hun ud på det tilstødende badeværelse med sin taske. Der går forholdsvis lang tid, før hun vender tilbage....
... denne gang bevæbnet med sin sniperriffel.
|
|
|
Post by Skywalker on Apr 5, 2009 17:27:56 GMT 1
((jake))
"Øh... hvaa? sku du ikke til og sove?" Han går roligt hende i møde
|
|
|
Post by Doddy on Apr 5, 2009 17:32:49 GMT 1
((Kamé))
Kamé stopper op foran ham og ser op på ham. "Jo, Jake. Det skulle jeg." Hun nikker langsomt, og hendes øjne får et sært, foruroligende småpsykopatisk glimt. "Men jeg sover bedre med denne her under sengen." Hun stryger fingrene over sit våben, før hun løfter hånden og lægger den mod hans kind.
|
|
|
Post by Skywalker on Apr 5, 2009 17:48:15 GMT 1
((jake))
Jakes hjerte springer et slap over, men viser det ikke uden på. "Det er så i orden.... hvordan pokker har du fået den her ind?"
|
|
|
Post by Doddy on Apr 5, 2009 17:51:22 GMT 1
((Kamé))
"Jeg skilte den ad. Det er nemt. Det gør jeg hver gang, jeg renser den." Kamé klapper løbet på sit våben let. "Du ville blive overrasket, hvis du vidste, hvor mange smådele man kan skille den i." Hun lader ikke til at bemærke hans hjertes 'hop'. Ellers ville hun måske have fjernet sin mund. Det gør hun ikke.
|
|
|
Post by Skywalker on Apr 5, 2009 17:53:59 GMT 1
((Jake))
"Det tvivler jeg på, jeg tror endda jeg ville kunne skille den ad også... men det bliver en anden god gang...."han smiler bare til hendes og giver hendes hånd et klem
|
|
|
Post by Doddy on Apr 5, 2009 18:08:23 GMT 1
((Kamé))
"Vi får se, om du får lov." Kamé smiler og klapper hans kind. "Jeg overgiver ikke min riffel til hvem som helst."
|
|
|
Post by Skywalker on Apr 5, 2009 18:16:25 GMT 1
((jake))
"Det skal du heller ikke.... det er din riffel" Han læner sig hurtigt ned og kysser hendes kind
|
|
|
Post by Doddy on Apr 5, 2009 18:22:11 GMT 1
((Kamé))
Det giver nærmest et lille hop i Kamé ved hans pludselige bevægelse og kysset mod hendes kind. Hun blinker et par gange og står for et øjeblik med sin riffel i hænderne og stirrer dumt på ham. Så stiller hun riflen fra sig op ad sengegærdet og rækker op med begge hænder for at lægge dem på hver side af hans ansigt. Hun smiler svagt i den ene mundvig. "... tak?"
|
|
|
Post by Skywalker on Apr 5, 2009 18:29:24 GMT 1
((Jake))
Et smil breder sig om hans læber. "....Det var så lidt...." hvisker hans hæst
|
|
|
Post by Doddy on Apr 5, 2009 22:11:20 GMT 1
((Kamé))
Han får et lidt tydeligere smil til svar. Så træder Kamé tættere på. Hendes fingre bevæger sig lidt, som om hun overvejer at fjerne dem fra hans ansigt. Så lader hun til at ombestemme sig og trykker sin mund mod hans i et kys.
|
|