|
Post by Skywalker on Apr 7, 2009 10:12:43 GMT 1
((Jake))((Undskyld det maerkelige sprog, men engelske tastaturer mangler nogle danske vokaler))
Han kysser hendes kort inden han traekker sig tilbage. "Naar det her er overstaaet ?" Han smiler til hende. "Vi har ikke raad til at miste fokus vi har noget vi skal ha klaret i morgen" Han kysser hendes haand flade.
|
|
|
Post by Doddy on Apr 7, 2009 13:43:19 GMT 1
((Kamé)) ((Pytm Pyt.. )) Kamé nikker. "Vores opgave har førsteprioritet," svarer hun. "Jeg ville ikke have det på nogen anden måde." Hun lader ham kysse sin håndflade, før hun trækker hånden til sig og griber sin riffel, som hun tager med hen til sengen for at gemme våbnet under den. "Med lidt held får jeg også lov til at pløkke hovedet af nogen Imperielle svin i morgen!!"
|
|
|
Post by Skywalker on Apr 9, 2009 14:59:57 GMT 1
((Jake))
Jake nikker. "Det er rigtigt, men det er ikke det der er vores opgave..." han går over og sætter sig over i den bløde stol med en hånd på sin pistol.
|
|
|
Post by Doddy on Apr 9, 2009 15:24:20 GMT 1
((Kamé))
"Det ved jeg. Jeg var også til stede under Syll'kanns briefing..." Kamé knæler ned for at skubbe sin sniperriffel ind under sengen. "I tilfælde af at din blinde vinkel skulle have..."
Hun bliver brat tavs.
|
|
|
Post by Skywalker on Apr 9, 2009 15:40:28 GMT 1
((jake))
Jakes ansigtig finder tilbage i de samme kendte folder, det blå-grønne øje ser kort på hende men han vælger ikke at kommentere på hendes ufærdige sætning.
|
|
|
Post by Doddy on Apr 9, 2009 15:44:58 GMT 1
((Kamé))
Kamé lægger langsomt sin riffel fra sig på gulvet og skubber sig et par skridt bagud. "Jake....?" Der er en skræmt tone i hendes stemme.
|
|
|
Post by Skywalker on Apr 9, 2009 15:48:23 GMT 1
((jake))
"HM?" Jake fjerner blikket fra hende og trækker lade mekanismen tilbage på pistolen for at se om den er beskidt?"
|
|
|
Post by Doddy on Apr 9, 2009 15:58:22 GMT 1
((Kamé))
Kamés grønne øjne er rettet mod noget under sengen. Og det varer da heller ikke længe, før dette 'noget' kommer kravlende frem i lyset.
En edderkop. En meget stor edderkop. På størrelse med Jakes knyttede næve. Mindst.
Med behårede ben og lysende øjne. (De to sidste ting er godt nok noget, Kamé forestiller sig, men det er ikke vigtigt.)
Idet den kravler frem fra sengens skygge, giver Kamé en forskrækket lyd fra sig, halvvejs mellem et gisp og et skrig, og springer op fra sin knælende stilling for at søge tilflugt oppe i stolen ved siden af Jake. "Arrh!!"
|
|
|
Post by Skywalker on Apr 9, 2009 16:10:46 GMT 1
((Jake))
"Hvad pokker!" Jake springer op da kamé kommer springene. han ser der hvor kamé stod og for så øje på edderkoppen. Han sukker stille og ryster på hovedet. "En edderkop?"
|
|
|
Post by Doddy on Apr 9, 2009 16:13:21 GMT 1
((Kamé))
"Ja!!" Kamé knuger armlænet på stolen og trækker sine ben op under sig, da edderkoppen kravler et par milimeter nærmere. Hun drejer hovedet med et ryk mod Jake. "Så gør dog noget, i stedet for at stå der og glo!!"
|
|
|
Post by Skywalker on Apr 9, 2009 16:25:39 GMT 1
((jake))
"hvad vil du ha mig til at gøre" Han sætter hænderne i siden og ser over på hende.
|
|
|
Post by Doddy on Apr 9, 2009 16:28:41 GMT 1
((Kamé))
Kamé kniber øjnene sammen, nærmest som om hun skal til at snerre ad ham. Det er hun faktisk også på nippet til, men hun når at besinde sig. Der skal ikke snerres lige nu. Det giver et pinefuldt stik fra hendes mave. Møg..
"Ja, hvad tror du??!! Få den væk!!!"
|
|
|
Post by Skywalker on Apr 9, 2009 16:35:16 GMT 1
((Jake))
Jake sukker og sætter sig på hug foran koppen. han hviler underarmene på knæerne mens han betragter den lidt." smid lige hylteret til pistolen her over...."
|
|
|
Post by Doddy on Apr 9, 2009 16:41:52 GMT 1
((Kamé))
Kamé griber hurtigt efter hylsteret til pistolen, men i det samme - nærmest som om edderkoppen finder Jakes bevægelse - rykker edderkoppen på sig og piler ind under sengen igen.
|
|
|
Post by Skywalker on Apr 9, 2009 16:44:34 GMT 1
((Jake))
jake vender sig mod hendes stadig på hug. "Og nu vil du vel ha mig ind under og ha den ud? han vifter med hånden for at signalere at hun skal kaster hylstret hen til ham.
|
|