|
Post by Blust on Jul 9, 2009 16:48:41 GMT 1
((Araca))
Araca har siddet med Mita og Raean, og prøvet at holde dem alle fast under den halsbrækkende flyvning. Mita har endnu ikke fjernet hænderne fra sine øjne, men Raean lukker sit bælte op så snart skibet er hoppet over i hyperrummet, og hans mor slækker på opmærksomheden. Han styrter ud til Je'Ann. "Wauw, tante Je'Ann, det var helt vildt fedt!! Hvornår har du lært at flyve sådan der, hva??"
|
|
|
Post by Skywalker on Jul 9, 2009 16:54:54 GMT 1
((jake))
Jake går ud af kanon tårnet og sætter sig med et suk ude på gangen, ved at glide ned af væggen med et dump. Det var tæt på... lidt for tæt.
|
|
|
Post by Doddy on Jul 9, 2009 16:58:22 GMT 1
((Je'Ann))
"Det har jeg slet ikke...." siver det ud af Bothaneren, idet hun falder tilbage i sædet med et dybt suk. "Det kom bare.... til mig. Tror jeg..." Hun rækker ud og klapper Raean på hovedet. "Er I okay?"
((Kamé))
Der lyder fodtrin ved siden af Jake, og kort efter dumper Kamé ned at sidde ved siden af ham. "Nå, det gik da meget godt."
|
|
|
Post by Skywalker on Jul 9, 2009 17:01:59 GMT 1
((Jake))
Jake løfter hovedet fra sit bryst og drejer det for at se på pigen ved siden af sig, det er netop sådanne tidspunkt som det her, hvor man virkelig kan mærke aldersforeskellen... Han blinker langsomt, han har ondt over det hele lige pludselig, som om hans krop netop nu gier ham lov til at have ondt igen.
"Ja det gik da glimrende"
|
|
|
Post by Blust on Jul 9, 2009 17:11:04 GMT 1
((Raean))
Drengen nikker ivrigt, og ser på hyperrummets lysende mønster. "Jeg tror ikke Mita kan lide at flyve, men vi har det fint, og mor er her jo. Og dig, og de to soldater. Og nu er der ingen fly efter os mere, eller soldater eller sådan noget, eller ham der, I slåssede imod. Hvem var han egentlig, var det nogen, der ledte efter far?"
|
|
|
Post by Doddy on Jul 9, 2009 17:18:50 GMT 1
((Je'Ann))
Je'Anns kæbemuskler spændes. "Ja... det var én af dem, der ledte efter jeres far." Hun ser ud på hyperrummet.
((Kamé))
Kamé ser et øjeblik på ham. Så griner hun hæst og dunker hovedet tilbage mod væggen. "Vi var så tæt på at blive mynockføde, var vi ikke?" Hun lægger hånden let på Jakes skulder i et dask.
|
|
|
Post by Skywalker on Jul 9, 2009 17:21:33 GMT 1
((Jake))
"Gah..."Jake nikker med en lav knurren, det gjorde ondt. "Jo, det var vi, men det klarered det og det er det der er vigtigt"
|
|
|
Post by Blust on Jul 9, 2009 17:33:17 GMT 1
((Raean))
Raean placerer sig i andenpilotens sæde, og svinger fraværende benene frem og tilbage. "Men han er jo ikke her?? De er altså lidt dumme, de der Imp-svin, nogle gange."
|
|
|
Post by Doddy on Jul 9, 2009 17:45:43 GMT 1
((Je'Ann))
"Men de troede, at han var her." Je'Ann sukker dybt. "Jeg ved ikke, hvordan de fandt ud af det.... det må vi spørge Syll'kann om."
((Kamé))
Kamé hoster let og skæver til ham. "Er du okay?"
|
|
|
Post by Skywalker on Jul 9, 2009 17:50:27 GMT 1
((Jake))
"Jeg har ondt" Hans stemme er rug og hæs. Han ser kort ned på den lille pige ved Kamés bryst. "Meget"
|
|
|
Post by Blust on Jul 9, 2009 18:00:57 GMT 1
((Raean))
"Hvem er det? Silkan? Er han god?"
|
|
|
Post by Doddy on Jul 9, 2009 18:09:52 GMT 1
((Je'Ann))
"Du har ikke mødt ham?" Je'Ann smiler. "Han er den godeste, jeg kender. En fælles bedstefar."
((Kamé))
Kamé kaster et blik på ham og hæver øjenbrynet, som om hun først nu kommer i tanke om, at han faktisk er blevet skudt, smidt rundt med, slået og sparket hele dagen. "Jeg kunne sparke mig selv for det her..." mumler hun og rejser sig op og griber fat i hans arm. "Kom så, vi skal have dig ned at ligge."
|
|
|
Post by Skywalker on Jul 9, 2009 18:15:28 GMT 1
((Jake))
Jake grynter utilfreds men kommer dog op og stå, med hjælp fra Kamé. "Hvor vil du så ha mig hen"
|
|
|
Post by Blust on Jul 9, 2009 19:11:40 GMT 1
((Raean))
Raean ser på Je'Ann. "Virkelig?? Hvor bor han?" Og gad vide, om han også laver lige så gode småkager som tante Je'Ann?
((Araca))
Imens har Araca fået beroliget sin datter, og kommer over til Kamé og Jake for at se hvordan det går med deres redningsmænd. "Hvordan går det?" Hun ser den småvaklende Jake, der bliver holdt oppe af en tynd, spinkel pige med et spædbarn på maven, og går hurtigt hen til dem. "Lad mig hjælpe."
|
|
|
Post by Doddy on Jul 9, 2009 19:52:09 GMT 1
((Je'Ann))
"Han bor på en jungleplanet. I et telt." Je'Ann smiler til Raean. "Det er der, vi skal hen nu. Der er I i sikkerhed."
((Kamé))
Kamé smiler taknemmeligt til den anden kvinde, da hun har sit at se til med at holde Jake oppe. "Tak... Han er jo ikke ligefrem en letvægter." Hun sender Jake et smil. "Undskyld ordvalget."
|
|